Vysvětlení k registraci v e-shopu a platbám na dobírku na Slovensko-Důležité

11.01.2010 18:20

Prosíme zákazníky ze Slovenska, aby při objednávkách nevyplňovali způsob platby na dobírku.Zde vysvětlíme proč. Kompenzátor 908,- k tomu pošta na Slovensko 270,- dobírka 18,-  celkem 1196,-. Celková částka na dobírku na účet . Zákazník na Slovensku zaplatí poměrnou částku v eurech, pošta na Slovensku vezme peníze a přepíše je bance, ta je pošle poště do ČR, pošta to převede na náš účet jako platbu ze zahraničí, výsledek této transakce je příjem na účet guneXpertu ve výšce 840,- CZK. Doba připsání peněz na účet od provedení objednávky 1 měsíc. Rozdíl   356,- CZK se prostě někde  cestou po bankách a poštách vypařil. Pokud jsme to nedokázali popsat lépe, omlouváme se, výsledkem toho je, že prostě na Slovensko posílat na dobírku nemůžeme, dokud nenajdeme lepší způsob realizace plateb na dobírku.Při platbě Pay-Palem, máme peníze hned při potvrzení objednávky a vašem zaplacení, sice zaplatíme poplatek ve výši asi 4% za transakci, ale vy na Slovensku můžete mít zboží obchodním balíkem za 3-4 dny bez nervů.To samé platí i o platbě převodem.Sice zaplatíte asi 100,- CZK za převod, ale je to pohodlné.

K registraci:Prosíme pana L. Jakubíka z Kysuckého N. M. , aby poslal jinou registrační emailovou adresu, emailová adresa nemůže začínat www.název73@zoznam.sk . Na takovou adresu bohužel nemůžeme napsat potřebné pozměňující informace k objednávce a tudíž jí nemůžeme začít realizovat.Zpráva na tento typ adresy je nedoručitelná.


Česky English